Kształcenie wielostronne: Różnice pomiędzy wersjami

Z linki
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Aktualizacja)
Linia 38: Linia 38:
  
 
*[http://dydaktykaogolnauam.blogspot.com/ Współczesne koncepcje kształcenia / Alicja Bystrzycka.]''Porównanie nauczania wielostronnego z nauczaniem problemowym i programowym.''
 
*[http://dydaktykaogolnauam.blogspot.com/ Współczesne koncepcje kształcenia / Alicja Bystrzycka.]''Porównanie nauczania wielostronnego z nauczaniem problemowym i programowym.''
 +
 +
'''Książki'''
 +
 +
*[http://rep.up.krakow.pl/xmlui/bitstream/handle/11716/2413/20180209_lt_wielostronne_nauczanie_w_swietle_badan_empirycznych_m_sniezynski.pdf?sequence=3&isAllowed=y Wielostronne nauczanie w świetle badań empirycznych / Marian Śnieżyński.]''Praca Monograficzna nr 137 WSP w Krakowie.''
 +
  
 
'''Artykuły'''
 
'''Artykuły'''

Wersja z 09:14, 5 sie 2019


 

Definicja

Scenariusze zajęć

Multimedia

Materiały, referaty

Książki


Artykuły

  • Teoria kształcenia wielostronnego / Andrzej Krasiński.Artykuł Teoria kształcenia wielostronnego Wincentego Okonia w dydaktyce szkolnej i katechetycznej, opracowany przez Muzeum Historii Polski do udostępniania w internecie, jest umieszczony w kolekcji cyfrowej bazhum.muzhp.pl gromadzącej zawartość polskich czasopism humanistycznych i społecznych.
  • Teoria kształcenia wielostronnego.Artykuł w trzech częściach, opracowany przez serwis DYDAKTYKA.info., zawierający przesłanki fizjologiczne i psychologiczne oraz cztery toki kształcenia



Dostępność sprawdzono: 05 sierpnia 2019 r.