Wewnątrzszkolny system oceniania: Różnice pomiędzy wersjami

Z linki
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 11: Linia 11:
 
'''Podstawy prawne'''
 
'''Podstawy prawne'''
  
*[http://g.ekspert.infor.pl/p/_dane/akty_pdf/DZU/2015/116/843.pdf#zoom=90 Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 10 czerwca 2015 r. w sprawie szczegółowych warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy]
+
*[http://g.ekspert.infor.pl/p/_dane/akty_pdf/DZU/2015/116/843.pdf#zoom=90 Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 10 czerwca 2015 r.] ''w sprawie szczegółowych warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy.''
  
 
*[http://dziennikustaw.gov.pl/du/2017/1651 Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 sierpnia 2017 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy w szkołach publicznych]
 
*[http://dziennikustaw.gov.pl/du/2017/1651 Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 sierpnia 2017 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy w szkołach publicznych]

Wersja z 13:20, 10 cze 2019


Definicje


Podstawy prawne


Książki

  • Systemy oceniania w szkole - prawo i praktyka / Kamil Sijko, Andrzej Walczak, Dorota Wiszejko-Wierzbicka Raport z badania na temat stopnia, w jakim szkoły wykorzystują nadaną im przepisami prawa autonomię w zakresie tworzenia własnych systemów oceniania opracowany przez Instytut Badań Edukacyjnych w 2011 r.


Artykuły

  • Dydaktyka przedmiotowa / Ewa Janeczek Wykład w formie prezentacji omawiający poszczególne rodzaje oceniania szkolnego. Przedstawia ich charakterystykę, założenia i cele.
  • Ocena szkolna a dydaktyka / Urszula Konsek Wady oceniania tradycyjnego, wychowawcza rola oceniania, znaczenie treści nauczania w ocenianiu szkolnym.


Zestawienia bibliograficzne



Dostępność sprawdzono: 10 czerwca 2019 r.