Kształcenie wielostronne: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Aktualizacja, usunięcie linków nieaktywnych) |
|||
Linia 7: | Linia 7: | ||
*[http://www.szkolnictwo.pl/index.php?id=PU9441 Rola procesu kształcenia dla wszechstronnego rozwoju dziecka / Małgorzata Lach]. ''Uczenie się jako wyraz aktywności intelektualnej dziecka. Nauczanie czynnościowe.Zabawowe formy uczenia się. Struktura procesu nauczania. Rola nauczyciela w rozwijaniu twórczej aktywności dzieci, uczniów. '' | *[http://www.szkolnictwo.pl/index.php?id=PU9441 Rola procesu kształcenia dla wszechstronnego rozwoju dziecka / Małgorzata Lach]. ''Uczenie się jako wyraz aktywności intelektualnej dziecka. Nauczanie czynnościowe.Zabawowe formy uczenia się. Struktura procesu nauczania. Rola nauczyciela w rozwijaniu twórczej aktywności dzieci, uczniów. '' | ||
+ | |||
+ | |||
+ | '''Scenariusze zajęć''' | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
| stopka= 02 stycznia 2019 r. | | stopka= 02 stycznia 2019 r. | ||
}} | }} |
Wersja z 10:01, 2 sty 2019
Artykuły
- Rola procesu kształcenia dla wszechstronnego rozwoju dziecka / Małgorzata Lach. Uczenie się jako wyraz aktywności intelektualnej dziecka. Nauczanie czynnościowe.Zabawowe formy uczenia się. Struktura procesu nauczania. Rola nauczyciela w rozwijaniu twórczej aktywności dzieci, uczniów.
Dostępność sprawdzono: 02 stycznia 2019 r.