Kształcenie wielostronne: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Aktualizacja, usunięcie linków nieaktywnych) |
|||
Linia 8: | Linia 8: | ||
*[http://www.szkolnictwo.pl/index.php?id=PU9441 Rola procesu kształcenia dla wszechstronnego rozwoju dziecka / Małgorzata Lach]. ''Uczenie się jako wyraz aktywności intelektualnej dziecka. Nauczanie czynnościowe.Zabawowe formy uczenia się. Struktura procesu nauczania. Rola nauczyciela w rozwijaniu twórczej aktywności dzieci, uczniów. '' | *[http://www.szkolnictwo.pl/index.php?id=PU9441 Rola procesu kształcenia dla wszechstronnego rozwoju dziecka / Małgorzata Lach]. ''Uczenie się jako wyraz aktywności intelektualnej dziecka. Nauczanie czynnościowe.Zabawowe formy uczenia się. Struktura procesu nauczania. Rola nauczyciela w rozwijaniu twórczej aktywności dzieci, uczniów. '' | ||
− | |||
− | + | | stopka= 02 stycznia 2019 r. | |
− | |||
− | |||
− | | stopka= | ||
}} | }} |
Wersja z 09:59, 2 sty 2019
Artykuły
- Rola procesu kształcenia dla wszechstronnego rozwoju dziecka / Małgorzata Lach. Uczenie się jako wyraz aktywności intelektualnej dziecka. Nauczanie czynnościowe.Zabawowe formy uczenia się. Struktura procesu nauczania. Rola nauczyciela w rozwijaniu twórczej aktywności dzieci, uczniów.
Dostępność sprawdzono: 02 stycznia 2019 r.