Wewnątrzszkolny system oceniania: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 41: | Linia 41: | ||
*[http://www.pedagogiczna.edu.pl/zest20.htm Przedmiotowy system oceniania. Zestawienie bibliograficzne w wyborze] / oprac. Jolanta Wachnik.'' | *[http://www.pedagogiczna.edu.pl/zest20.htm Przedmiotowy system oceniania. Zestawienie bibliograficzne w wyborze] / oprac. Jolanta Wachnik.'' | ||
+ | |||
+ | *[http://e-pedagogiczna.edu.pl/upload/file/zasoby/zestawienia/zest15.pdf Szkolny system oceniania. Zestawienie bibliograficzne] / oprac. Magdalena Ciecierska.'' | ||
'' | '' | ||
| stopka= 27 grudnia 2018 r. | | stopka= 27 grudnia 2018 r. | ||
}} | }} |
Wersja z 11:33, 27 gru 2018
Definicje
- [https://pl.wikipedia.org/wiki/Wewn%C4%85trzszkolny_system_oceniania Definicja wewnątrzszkolnego systemu oceniania ze strony Wikipedii.
Podstawy prawne
Książki
- Systemy oceniania w szkole - prawo i praktyka / Kamil Sijko, Andrzej Walczak, Dorota Wiszejko-Wierzbicka Raport z badania na temat stopnia, w jakim szkoły wykorzystują nadaną im przepisami prawa autonomię w zakresie tworzenia własnych systemów oceniania opracowany przez Instytut Badań Edukacyjnych w 2011 r.
Artykuły
- Dydaktyka przedmiotowa / Ewa Janeczek Wykład w formie prezentacji omawiający poszczególne rodzaje oceniania szkolnego. Przedstawia ich charakterystykę, założenia i cele.
- Ocena szkolna a dydaktyka / Urszula Konsek Wady oceniania tradycyjnego, wychowawcza rola oceniania, znaczenie treści nauczania w ocenianiu szkolnym.
- Ocenianie jako system wspomagający pracę nauczyciela / Joanna Siwińska Funkcje oceniania wewnątrzszkolnego.
- Ocenianie wewnątrzszkolne w przepisach prawa. Wybrane zagadnienia / Kuratorium Oświaty w Białymstoku
- Referat szkoleniowy poświęcony zagadnieniom oceniania / Dorota Dychtoń, Agnieszka Szymczyk - Wyżychowska. Funkcje wewnątrzszkolnego oceniania, narzędzia służące sprawdzaniu poziomu osiągnięć uczniów.
- Wewnątrzszkolny system oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów w Szkole Podstawowej w Alojzowie (aspekt psychologiczny) / Krzysztof Trzak. Psychologiczne i pedagogiczne aspekty oceniania.
- Wewnątrzszkolny system oceniania – ocena tradycyjna czy system punktowy? / Izabela Serwatka Funkcje oceny, charakterystyka oceniania tradycyjnego i punktowego, propozycje zmian.
Zestawienia bibliograficzne
- Przedmiotowy system oceniania. Zestawienie bibliograficzne w wyborze / oprac. Jolanta Wachnik.
- Szkolny system oceniania. Zestawienie bibliograficzne / oprac. Magdalena Ciecierska.
Dostępność sprawdzono: 27 grudnia 2018 r.