Aksjologia pedagogiczna: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 17: | Linia 17: | ||
*[http://www.profesor.pl/mat/n12/n12_m_sosnowska_050108_3.php Znaczenie wartości w edukacji / Mariola Sosnowska] '' Autorka przedstawia problematykę dokonywania wyboru wartości przez młode pokolenie.'' | *[http://www.profesor.pl/mat/n12/n12_m_sosnowska_050108_3.php Znaczenie wartości w edukacji / Mariola Sosnowska] '' Autorka przedstawia problematykę dokonywania wyboru wartości przez młode pokolenie.'' | ||
+ | '''Blogi''' | ||
+ | |||
+ | *[https://www.cb.szczecin.pl/wpisy/blog-post/uczyc-dzieci-wartosci-aksjologia-pedagogiczna-czesc-1/.'' | ||
'''Zestawienia bibliograficzne''' | '''Zestawienia bibliograficzne''' |
Wersja z 10:59, 26 wrz 2022
Artykuły
- Wychowanie do wartości / Katarzyna Olbrycht Artykuł poświęcony istocie wychowania do wartości, różnym koncepcjom na ten temat.
- Wychowanie do wartości / Elzbieta Występ Artykuł porusza kwestię wychowania do wartości.
- Aksjologia w życiu pedagogicznym / Jan Zimny Artykuł poświęcony wychowaniu w aspekcje aksjologicznym.
- Wartości w wychowaniu refleksje na temat wybranych wartości i norm postepowania oraz powinności wychowawczych nauczycieli / Ewa Szwalec Artykuł poświęcony wybranym wartościom i normom w wychowaniu.
- Znaczenie wartości w edukacji / Mariola Sosnowska Autorka przedstawia problematykę dokonywania wyboru wartości przez młode pokolenie.
Blogi
Zestawienia bibliograficzne
- Wychowanie do wartości / oprac. Elzbieta TrojanZestawienie bibliograficzne w wyborze za lata 2000 - 2005.
- / Strona Biblioteki Pedagogicznej w Piotrkowie Trybunalskim / oprac. Jolanta Wachnik, Aneta Gnyp, Dagmara Roszkowska Wychowanie do wartości na podstawie zbiorów BPP.
EDUKACJA – baza bibliograficzna artykułów z czasopism
- Aksjologia wyniki wyszukiwania w bazie Edukacja, tworzonej w Dolnośląskiej Bibliotece Pedagogicznej we Wrocławiu, odsyłające do zbioru artykułów z czasopism, który podlega ciągłej rozbudowie i aktualizacji.
Dostępność sprawdzono: 31 stycznia 2019 r.